Thursday 20 August 2009

RANGKAIAN DELIMA


1.Granada Shower Gel

Kelembutan dan haruman gel mandian ini membersihkan kulit lebih dari biasa dan ianya senang di bilas tanpa meninggalkan kesan licin pada kulit. Ekstrak delima dan vitamin E membantu melembut dan menambahkan keanjalan kulit. Hasilnya, kulit kelihatan lebih cerah secara semulajadi.


Kod 11106-06

Harga :RM29.50


2.Granada Facial Foam

Pembersih muka istimewa ini mengandungi eksrak delima untuk kulit muka lembut, halus dan cerah semulajadi.


Kod :11105-06

Harga RM32.50




3.Granada Body Lotion

Teksturnya yang halus, lembut dan ringan membuatkan ia pantas diserap kulit. Ekstrak delima dan pelembap ini memastikan kulit sentiasa kekal lembut dan sihat


Kod :10706-06

Harga :RM23.70





Kod : 10712-06

Harga :RM40.90

1. Granada Oil for beauty




Minyak delima ini dapat melindungi kulit anda daripada pencemaran yang menyebabkan kulit menjadi kering dan kusam. Rumusan istimewa ini di formulasikan dari minyak buah delima dan pelembap. Cara erbaik ini diformulasikan dari minyak buah delima dan pelembap. Cara terbaik untuk kesan yang lebih mujarab ialah dengan mencampurkan minyak ini dengan losyen badan. Sapukan pada seluruh badan setiap hari. Ianya akan menjadikan kulit anda lebih cerah dan halus bermula dari dalam.




-Diadun juga dari minyak bijan, minyak zaitun dan minyak argan yang penuh dengan khasiat vitamin E serta omega -6




-Diproses dari buah delima yang terbaik



-Manakala kandungan seperti kolagen, vitamin E dan Squalene pula membantu memperbaiki struktur kulit agar lebih anjal untuk jangka masa panjang . Pnggunaannya yang kerap dapat melembap serta melembutkan kulit.




0 comments:

Post a Comment

 

©2009 . | by TNB